Friday 31 December 2010

Misi hari ini

Misi saya hari ini telah dilaksanakan dengan jayanya.

Apa dia?

..misi beramah-mesra dengan jiran sebelah rumah.

Pagi tadi saya berjaya memberikan sarapan
untuk jiran di kiri dan kanan rumah saya.

Biarpun biasa-biasa sahaja isinya,
namun saya gembira kerana niat saya telah terlaksana.

p/s : Anda rugi sebab anda bukan jiran saya.. :p


Jemput-jemput bilis dan karipap ayam.



Saya dah pandai buat kelim karipap!
Takdelah buruk sangat kan? hehe..


2 stalker (s):

  • Joy

    Lovely looking food. Any vegetarian?

    Happy New Year!!! May this year bring you everything your heart desires.

    Thank you for visiting Norwich Daily Photo and leaving your comment. I'll see you again tomorrow!

  • Ilyana

    Hi Joy.. It can easily be a vegetarian food if I don't add in the anchovies and chicken. :)

    Happy new year 2011 to u too.. Thanks for the wish and hoping the best for you and your loved one

Related Posts with Thumbnails